ایزی جت؛ ایرلاین ارزان قیمت و محبوب

0
4186
ایرلاین ایزی جت
ایرلاین ایزی جت

معرفی ایرلاین ایزی جت

ایرلاین ایزی جت، ایرلاین ارزان قیمت بریتانیایی است که در سال ۱۹۹۵ تاسیس شده و مقر اصلیش فرودگاه لوتون لندن است. ایرلاین ایزی جت در سال‌های اولیه تنها پروازهایی از لندن به برخی شهرهای نزدیک برقرار می‌کرد اما از سال ۱۹۹۸ کم کم توسعه خود را آغاز کرد. این ایرلاین ارزان قیمت، اکنون به بیش از ۳۰ کشور در جهان پرواز می‌کند. شهرهایی همچون کپنهاگ، پاریس و برلین نیز در میان مقاصد پروازی پرطرفدار ایزی جت قرار دارند.

ایزی جت یکی از بزرگترین ایرلاین‌های ارزان‌قیمت (Low-cost) است که ناوگان بزرگی از هواپیماهای متوسط ایرباس دارد. ارزان بودن بلیط هواپیما در ایزی جت باعث نشده تا کیفیت خدمات این ایرلاین کم شود. رضایت مشتریان از کیفیت خدمات، به خصوص خدمه و مهمانداران که هر کدام به چند زبان صحبت می‌کنند یکی از دلایل محبوبیت ایزی جت است.

کلاس‌های پروازی ایزی جت

در ایرلاین ارزان قیمت ایزی جت خبری از کابین‌های لوکس و صندلی‌های تخت‌شو نیست. صندلی‌های هواپیما تفاوت چندانی باهم ندارند؛ تنها برخی ردیف‌ها فضای بیشتری برای جای پا در اختیار مسافران قرار می‌دهند.

فلکسی تیکت

در این نوع بلیط، مسافران می‌توانند صندلی‌های کنار پنجره، صندلی‌های بخش وسط و صندلی‌های کنار راهرو را انتخاب کنند. برای مسافران این نوع بلیط همچنین امکان انتخاب صندلی‌های ردیف ۲ تا ۶ (در بعضی هواپیماها ردیف‌های ۲ تا ۵) نیز فراهم است.

ایزی جت پلاس

مسافرانی که بلیط ایزی جت پلاس را خریداری کرده‌اند می‌توانند هم از صندلی‌های استاندارد، هم از صندلی‌های ردیف‌های ۲ تا ۶ و هم از صندلی‌هایی که فضای بیشتری برای جای پا دارند، انتخاب کنند.

قوانین حمل بار در پروازهای ایزی جت

ایزی جت در میان ایرلاین‌های ارزان‌قیمت و پرطرفدار در دنیا جای دارد و یکی از ایرلاین‌هایی است که همراه با خرید بلیط، حمل بار به طور رایگان به مسافران تعلق نمی‌گیرد. مسافر در صورت نیاز می‌تواند بار را به صورت جداگانه خریداری کند.

اما همه مسافران می‌توانند یک بار دستی مجاز همراه خود به داخل کابین ببرند. ابعاد بار دستی مسافران در پرواز ایزی جت نباید از ۵۶ در ۴۵ در ۲۵ سانتی‌متر بیشتر باشد.

ناوگان هواپیمایی ایزی جت

ایرلاین ایزی جت تنها از هواپیماهای با سایز متوسط ایرباس استفاده می‌کند. برخلاف سال‌های قبل که هواپیماهای سایز متوسط بوئینگ هم در ناوگان این شرکت جای داشتند، در حال حاضر تنها ایرباس A319 و ایرباس A320 در ناوگان بزرگ این شرکت دیده می‌شود.

خرید بلیط ایزی جت

خرید بلیط ایزی جت نیز همچون بلیط دیگر ایرلاین‌ها، در فلای تودی فراهم شده است و تنها کافی است به صفحه ایرلاین ایزی جت مراجعه کنید و پرواز مورد نظر خود را جستجو و با بهترین قیمت خریداری کنید. خوب است بدانید که برای خرید بلیط ایزی جت در فلای تودی حتما نیازی نیست که مبدا یا مقصد شما ایران باشد و بدون هیچ دغدغه‌ای می‌توانید بلیط پروازهای ایزی جت از هر نقطه از جهان به هر نقطه دیگری در دنیا را به راحتی و با چند کلیک به صورت آنلاین خریداری کنید.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید