خرید ارزانترین بلیط های هواپیمایی ایر عربیا

not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال

هواپیمایی ایرعربیا Air Arabia Airline

پرواز به بلیط هواپیما ایرعربیا

شرکت هواپیمایی ایرعربیا در سال 2003 راه‌اندازی شده است. این شرکت، اولین شرکت هواپیمایی ارزان قیمت در خاورمیانه است. مرکز اصلی ایرعربیا در فرودگاه بین‌المللی شارجه در شهر شارجه امارات متحده عربی قرار دارد. در حال حاضر ایرلاین ایرعربیا به بیش از 170 نقطه در خاورمیانه، شمال آفریقا، آسیا و اروپا پرواز دارد، اما در پی آن است که مقاصد پروازی خود را گسترش دهد.

هواپیمایی ایرعربیا در حال حاضر 56 فروند هواپیمای فعال شامل 52 فروند هواپیمای ایرباس A320 و 4 فروند هواپیمای ایرباس A321 LR دارد. علاوه بر این، این شرکت هواپیمایی 100 فروند هواپیمای سفارش داده شده از سایر مدل‌های هواپیمای ایرباس هم دارد.

 برای خرید بلیط هواپیما ایرعربیا با قیمت مناسب می‌توانید از طریق فلای تودی اقدام کنید. 

راهنمای خرید بلیط هواپیما ایرعربیا از فلای تودی

برای خرید آنلاین بلیط پرواز ایرعربیا، کافیست سه حرف اول نام شهر مبدأ و سه حرف ابتدای نام شهر مقصد را در بخش جستجوی پرواز، وارد نموده و تاریخ رفت و برگشت خود را تعیین نمایید. با مشخص کردن تعداد مسافران و کلاس پروازی و پس از فشردن دکمه جستجوی پرواز، لیست کاملی از پروازهای ایرعربیا برای مسیر مورد نظر شما به نمایش در می آید. می توانید اطمینان داشته باشید که در لیست پروازهای ایرعربیا ، انواع بلیط ارزان ایرعربیا و بلیط لحظه آخری ایرعربیا نیز برای شما نمایش داده می شود.

شما این امکان را دارید که به کمک فیلترهای موجود ، لیست پرواز ها را بنا به شرایط و نیاز خود مرتب نموده و به راحتی رزرو بلیط ایرعربیا را در کوتاهترین زمان و بصورت آنلاین انجام دهید و با ایرلاین مورد علاقه خود سفر کنید. فروش بلیط ایرعربیا در فلای تودی با ارزانترین قیمت انجام می شود. کافی است اطلاعات مسافران و اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کنید تا بلیط هواپیما برای شما به صورت ایمیل ارسال شود.

مزایای خرید بلیط هواپیما ایرعربیا

 پرواز ارزان

شرکت هواپیمایی ایرعربیا با شعار "پرواز بیشتر، هزینه کمتر" طیف گسترده‌ای از پروازها به نقاط مختلف جهان را با قیمت ارزان ارائه می‌دهد. در واقع مهمترین مزیت پروازهای ایر عربیا، قیمت مقرون به صرفه آن ست. از دیگر مزایای این شرکت هواپیمایی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 سرگرمی در طول پرواز

امکاناتی که در پروازهای ایرعربیا در اختیار مسافران قرار می‌گیرد، کمک می‌کند تا سفری لذتبخش را رقم بزند. از جمله برنامه‌های تلویزیونی، فیلم، سریال و ... . همچنین مسافران می‌توانند در طول پرواز از مطالعه مجله اختصاصی ایرعربیا به نام "النورس" لذت ببرند که شامل اخبار سفر، سرگرمی‌ها، توصیه‌های بهداشتی، اخبار موسیقی و مد و ... می‌شود.

 امکان انتخاب صندلی و غذا

یکی از خاص‌ترین ویژگی‌های ایرعربیا، امکان انتخاب صندلی توسط مسافر است. اگر دوست دارید صندلی کنار پنجره داشته باشید یا جای مشخصی از هواپیما را دوست دارید، می‌توانید صندلی خود را هنگام رزرو بلیط ایرعربیا انتخاب کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید غذا و نوشیدنی دلخواه خود را نیز در زمان رزرو بلیط، انتخاب کنید.

 مقاصد پروازی مختلف

170 نقطه مختلف در دنیا اعم از خاورمیانه، اروپا، آسیا، آفریقا از مقاصد پروازی شرکت ایرعربیا هستند. پروازهای ایرعربیا اکثرا از فرودگاه شارجه انجام می‌شوند. تهران، مشهد و شیراز از جمله مقاصد پروازی ایرعربیا در ایران هستند. 

از دیگر مقاصد پروازی می‌توان کویت، اربیل، دوحه، مسقط، منچستر، بحرین، میلان، مسکو، بیروت، جده، استانبول، پاریس، دبی،مادرید، عمان و ... را نام برد.

دریافت آنلاین کارت پرواز ایرعربیا

مسافران هواپیمای ایرعربیا برای پذیرش یا دریافت کارت پرواز خود می‌توانند از خدمات آنلاین شرکت هواپیمایی ایرعربیا استفاده کنند. مسافرانی که از امارات پرواز می‌کنند، باید بدانند چک این آنلاین، 36 ساعت قبل از پرواز باز می‌شود و برای پرواز از مراکش،  چک این 48 ساعت قبل از پرواز باز می‌شود. برای خروج از همه فرودگاه‌ها، چک این آنلاین 24 ساعت قبل از پرواز باز خواهد بود.

برای دریافت کارت پرواز آنلاین تنها کافی است اطلاعات خواسته شده در فرم شامل شماره رزرو، نام، تاریخ پرواز، شماره پرواز و فرودگاه مبدا را تکمیل کنید. پس از تکمیل فرم، کارت پرواز آنلاین برای شما صادر می‌شود، می‌توانید آن را چاپ کرده و به فرودگاه ارائه دهید.

در صورتی که چمدانی همراه ندارید که نیاز به چک کردن داشته باشد، می توانید با کارت پرواز آنلاین خود مستقیم سوار هواپیما شوید و وارد باجه‌های چک نشوید. اما در صورت همراه داشتن چمدان‌ها، باید به "پیشخوان تحویل چمدان" بروید و برچسب چمدان دریافت کنید.

کلاس های پروازی ایرعربیا

همانطور که در معرفی هواپیمایی ایرعربیا آمده است که یک شعار مبنی بر ارائه پروازهای ارزان و اقتصادی، طبقه‌بندی کلاس پروازی بر اساس اکونومی، فرست کلاس و بیزنس کلاس ارائه نمی‌دهد، بلکه برای راحتی و رضایت بیشتر مسافران، شرایطی فراهم کرده تا مسافر صندلی و امکانات موردنیاز خود را انتخاب کند، بنابراین قیمت بلیط بر اساس موارد انتخابی مشخص می‌شود.

انتخاب غذا و نوشیدنی، رزرو صندلی، انتخاب بیمه مسافرتی از مواردی است که مسافر هنگام رزرو بلیط هواپیما ایرعربیا مشخص می‌کند و هزینه بلیط خود را مطابق با این موارد پرداخت می‌کند.

 

PHOTOS

قیمت بلیط هواپیما ایرعربیا

قیمت بلیط ایرعربیا تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی است. در زمان رزرو بلیط ایرعربیا، با توجه به نوع بلیط و صندلی که انتخاب می‌کنید، نوع غذا و نوشیدنی انتخابی و جای صندلی، قیمت بلیط متفاوت خواهد بود. مقصد موردنظر، تعداد توقف‌ها و زمان رزرو بلیط هم در قیمت بلیط ایرعربیا تاثیرگذار است.

اما به طور کلی، این شرکت هواپیمایی ارزانترین پروازها را ارائه می‌دهد و با خرید بلیط ایرعربیا در زمان‌های آف سیزن یا خلوتی، می‌توانید بسیار ارزان سفر کنید. فلای تودی فروش بلیط هواپیمایی ایر عربیا را در زمان آف سیزن با تخفیف ویژه انجام می‌دهد.

بلیط ارزان هواپیما ایرعربیا

پس از جستجوی بلیط بر اساس مقصد موردنظر و در تاریخ انتخابی خود و انتخاب ایرعربیا در قسمت ایرلاین، صفحه نتایج جستجو به نمایش درمی‌آید. بلیط‌ها به ترتیب از ارزانترین نرخ پروازهای هواپیمایی ایرعربیا نمایش داده می‌شود، با این حال قادر خواهید بود با استفاده از فیلتر قیمت، ارزانترین‌ها را مشاهده کرده و اقدام به خرید کنید.

پروازهای خارجی هواپیمایی ایرعربیا

تقریبا همه پروازهای هواپیمایی ایرعربیا از (به) فرودگاه بین‌المللی شارجه انجام می‌شود. اما تعدادی از پروازها نیز از جمله قاهره، جده، پیشاور، اسلام آباد، فیصل آباد، لاهور، داکا (بنگلادش) علاوه بر شارجه از فرودگاه بین‌المللی راس‌الخیمه در دبی انجام می‌شود.

تعدادی از پروازهای خارجی هواپیمایی ایرعربیا عبارتند از:

 

 

 

قوانین حمل بار در هواپیمایی ایر عربیا

از جمله امکانات پروازهای هواپیمایی ایرعربیا، می‌توان به امکان انتخاب بار در زمان رزرو بلیط اشاره کرد. مسافران می‌توانند میزان بار خود را از میان گزینه‌های 20، 30 و 40 کیلوگرمی بدون محدودیت در تعداد بسته‌بندی، انتخاب کنند.

هر میزان بار بیش از مقدار مشخص شده، اضافه بار محسوب شده و شامل هزینه می‌شود. در صورتی که مسافران پیش از پرواز ایرعربیا، در وبسایت میزان بار خود را مشخص و رزرو کنند، تا 90 درصد تخفیف در هزینه بار در فرودگاه برایشان محاسبه می‌شود.

پذیرش بار مجاز هواپیمایی ایرعربیا

حداکثر وزن مجاز برای هر بار، 32 کیلوگرم با ابعاد کلی 160 سانتیمتر است.

بار دستی مجاز هواپیمایی ایرعربیا

میزان بار دستی مجاز برای هر مسافر 10 کیلوگرم با ابعاد 20*40*55 سانتیمتر است که شامل دستگیره و جیب و چرخ‌ها می‌شود.

نوزادان زیر دو سال می‌توانند یک کیف با اندازه استاندارد ذکر شده برای وسایلی که نوزاد ممکن است در طول پرواز نیاز داشته باشد، همراه داشته باشند.

قوانین کنسلی ایرلاین ایر عربیا

قوانین کنسلی پرواز ایرعربیا با توجه به نوع بلیط، متفاوت است.

جهت نیاز به کنسل کردن پرواز خود، با پشتیبانی فلای تودی تماس بگیرید. همکاران ما در فلای تودی اطلاعات لازم در خصوص قوانین کنسلی پرواز و میزان جریمه، در اختیارتان قرار خواهند داد.

ناوگان های ایرلاین ایرعربیا

ایرعربیا در حال حاضر دارای دو نوع هواپیمای ایرباس A320 و A321 neo Long Range است. هواپیمای A321 neo Long Range که موتور جت لاینر ارتقا یافته دارد و ظرفیت صندلی‌ها و فضای کابین آن نیز افزایش یافته است.

این نوع هواپیما، طولانی‌ترین هواپیمای تک راهرو در بازار است. این هواپیمای جدید ایرعربیا، 215 صندلی دارد که فضای راحتی برای مسافران دارد.

از ناوگان هوایی ایرعربیا می‌توان موارد زیر را نام برد:

   Airbus A320
  Airbus A321 Neo LR

نمایندگی هواپیمایی ایرعربیا در ایران

نمایندگی ایرعربیا در تهران و شیراز قرار دارد. اطلاعات این دفاتر به شرح ذیل است.

دفتر ایرعربیا در تهران: خیابان بهشتی، نبش خیابان قائم مقام فراهانی، پلاک 404، طبقه اول واحد 5

دفتر ایرعربیا شیراز: خیابان خلیلی، روبروی باغ خلیلی، ساختمان آیدا

شماره تلفن ایرلاین ایرعربیا در تهران 88523353 و در شیراز 36266281 است.

سایر اطلاعات

  • نام ایرلاین: ایرعربیا
  • کد G9 :IATA
  • سال تاسیس: 2003
  • مقر اصلی: دبی
  • وب سایت: www.airarabia.com
پرواز به Flight_AirarAbia_
پرواز به Flight_AirarAbia_
پرواز به Flight_AirarAbia_

سوالات متداول خرید بلیط هواپیما ایر عربیا

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.