امضای قرارداد گرند هندلینگ سلام ایر عمان با شرکت هوایی سوئیس

0
2883
سلام ایر عمان
سلام ایر عمان

امضای قرارداد گرند هندلینگ سلام ایر عمان با شرکت هوایی SWISSPORT

سلام ایر عمان ( salam air) برای سرویس گرند هندلینگ خود در فرودگاه بین المللی مسقط، قراردادی ۵ ساله را با شرکت خطوط هوایی بین المللی سوئیس( SWISSPORT) به امضا رساند.( گرند هندلینگ به سرویسی گفته می شود که هنگام فرود، به هواپیما علامت می دهد و یا هنگامی که هواپیما روی زمین است و یا در حال پارک در باند فرودگاه است به هواپیما خدمات ارائه می کند. در مجموع گرند هندلینگ مجموعه خدمات زمینی برای هواپیما را شامل می شود.)

طبق این قرارداد از ۱ ژانویه ۲۰۱۹، شرکت خدماتی هوایی سوئیس، مسئول بازار جهانی خدمات زمینی فرودگاه و بارگیری محموله، با خدمات کامل، از خدمات مسافران گرفته تا عملیات رمپ هواپیما، به این ترابری عمانی سرویس می دهند.

امضای قرارداد گرند هندلینگ سلام ایر عمان
امضای قرارداد گرند هندلینگ سلام ایر عمان

در پایتخت عمان، شرکت خطوط هوایی بین المللی سوئیس، پروازهای این ایرلاین ارزان قیمت به سه مسیر داخلی و یازده مسیر بین المللی در ۹ کشور را مدیریت خواهد کرد. سلام ایر عمان در حال حاضر با ۴ ایرباس A320 که پروازهایشان از مسقط می باشد در حال فعالیت است. البته قرار است در سال ۲۰۱۹ پنج فروند هواپیمای دیگر نیز به ناوگان این شرکت هوایی افزوده شود. علاوه بر خدماتی که شرکت هوایی SWISSPORT در فرودگاه مسقط ارائه می کند، پیشتر این شرکت سوئیسی پروازهای روزانه سلام ایر در فرودگاه خصوصی Mukhaizna  را که در صحرای عمان واقع شده است را نیز اداره می کرد.

هواپیمایی سلام ایر عمان
سلام ایر عمان

Nils Knudsen، مدیر ارشد تجاری کمپانی شرکت خطوط هوایی بین المللی سوئیس می گوید: ” بسیار خواشحالیم که سلام ایر، شرکت ما را برای خدمات رسانی به مشتریان ارزشمند خود در فرودگاه مسقط انتخاب کرده است. سال ۲۰۱۷ زمانی که کار خود را در مسقط شروع کردیم، عمان برای ما مکانی بکر بود. بسیار مفتخریم که به سرعت استانداردهای Swissport را در آن عملی کردیم، و با ارائه خدمات با کیفیت مشتریانمان به ما اعتماد کردند.”

هواپیمایی سلام ایر عمان
هواپیمایی سلام ایر عمان

اضافه شدن سلام ایر به مجموعه مشتریان شرکت خطوط هوایی بین المللی سوئیس و شروع فعالیت این شرکت در خاورمیانه، نقطه عطف دیگری برای آن محسوب می شود. این قرارداد موقعیت شرکت را به عنوان ارائه دهنده خدمات با کیفیت برجسته می کند و باعث رشد این کمپانی در منطقه می شود.

مارک اسکینر، معاون ارشد شرکت خطوط هوایی بین المللی سوئیس در خاورمیانه و آفریقا، اظهار کرد: ” بسیار مفتخریم که خدمات مرکزی سلام ایر را که به سرعت در عمان در حال رشد است را فراهم می کنیم. این شرکت در صدد است تا انتظارات سلام ایر را با عملکرد به موقع و با کیفیت خود، به نحو احسن به انجام برساند.

salam air4
شرکت هوایی سوئیس

شرکت خطوط هوایی بین المللی سوئیس در اپریل ۲۰۱۷ با سرمایه گذاری مشترک گروه الجروانی، وارد بازار عمان شد. این شرکت به سرعت در حال گسترش مشتریانش است. از میان مشتریان آن می توان به ایرلاین هایی مانند فلای دبی، ایر عربیا، هواپیمایی ترکیش، پگاسوس، و هواپیمایی نیوزلند اشاره کرد.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید