از سرگیری پروازهای لوفتهانزا به ایران

0
7727
از سرگیری پروازهای لوفتهانزا
از سرگیری پروازهای لوفتهانزا

از سرگیری پروازهای لوفتهانزا تهران – فرانکفورت

سرانجام پس از گذشت بیش از یک سال وقفه، گروه هواپیمایی لوفتهانزا طبق بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد، پروازهای خود را به آسمان ایران آغاز خواهد کرد. بر این اساس پروازهای لوفتهانزا به ایران از روز جمعه ۱۶ اپریل ۲۰۲۱ برابر با ۲۷ فروردین ۱۴۰۰، مجددا آغاز خواهد شد.

خرید بلیط ارزان هواپیما لوفت هانزا

این شرکت هواپیمایی که از تاریخ ۸ ژانویه ۲۰۲۰ برابر با ۱۸ دی ماه ۹۸، تمامی پروازهای خود به ایران را کنسل کرده بود، با وجود اعلام سازمان جهانی هوانوردی و سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر ایمن بودن حریم هوایی ایران، بارها این تعلیق را تمدید نمود و حتی در اقدامی عجیب تمامی پروازهای عبوری از آسمان ایران را نیز لغو کرد.

ابوالقاسم جلالی، معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری نیز اوایل آذر ماه سال گذشته از شروع پروازهای لوفتهانزا تا اوایل دسامبر ۲۰۲۰ (پایان آذر ماه ۹۹) خبر داده بود. اما این شرکت هواپیمایی تا ماه اپریل سال جاری همچنان پروازهای خود را به حالت تعلیق نگه داشت.

سرانجام روز جمعه ۳ اپریل ۲۰۲۱ این شرکت هواپیمایی به طور رسمی از شروع مجدد پروازهای خود در مسیر تهران – فرانکفورت خبر داد. در حال حاضر لوفت هانزا با برقراری ۳ پرواز هفتگی در مسیر فرانکفورت – تهران – فرانکفورت مانند گذشته سهم عمده‌ای در جابجایی حجم کثیری از مسافران در این مسیر خواهد داشت.

بر این اساس پروازهای مستقیم رفت هواپیمایی لوفت هانزا در قالب مسیر فرانکفورت – تهران رزوهای یکشنبه، سه شنبه و جمعه با شماره پروازی LH600/343 راس ساعت ۱۴:۲۵ از فرودگاه فرانکفورت (FRA) حرکت کرده و در ساعت ۲۲:۰۰ در فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) به زمین می‌نشیند.

همچنین پروازهای مستقیم برگشت هواپیمایی لوفت هانزا در قالب مسیر تهران – فرانکفورت – تهران روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه با شماره پروازی LH601 راس ساعت ۲:۴۵ فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) را به مقصد فرانکفورت ترک کرده و در ساعت ۵:۴۵ در فرودگاه فرنکفورت (FRA) به زمین خواهد نشست.

برای خرید بلیط هواپیما تهران فرانکفورت با بهترین قیمت می‌توانید همین حالا از طریق سایت فلای تودی اقدام نمایید.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید