شروع پروازهای تهران دبی هواپیمایی امارات

0
8533

پروازهای تهران دبی هواپیمایی امارات از ۲۷ تیر ماه آغاز خواهد شد

سرانجام با باز شدن مرزهای امارات هواپیمایی امارات نیز پروازهای خود را از سر گرفت. این شرکت هواپیمایی روز گذشته اعلام کرد پروازهای تهران دبی هواپیمایی امارات از بیست و هفتم تیر ماه در قالب مسیر تهران – امارات – تهران مجددا آغاز خواهد شد.

خرید ارزانترین بلیط هواپیما تهران دبی

بر این اساس پروازهای تهران دبی هواپیمایی امارات در مسیر رفت به شماره پروازی EK972 تمامی روزهای هفته راس ساعت ۱۱:۴۰ از فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) حرکت کرده و راس ساعت ۱۳:۲۰ همان روز در فرودگاه دبی (DXB) به زمین خواهد نشست.

همچنین پروازهای برگشت هواپیمایی امارات در مسیر دبی تهران به شماره پروازی EK971 تمامی روزهای هفته راس ساعت ۷:۴۵ از فرودگاه دبی (DXB) حرکت کرده و راس ساعت ۱۰:۲۵ همان روز در فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران (IKA) به زمین خواهد نشست.

اقدامات زیر در سفر به دبی ضرروی است:

  • انجام تست کرونا PCR برای کلیه مسافران که دارای ویزای توریستی، بیزنس و اقامت معتبر می باشند الزامی است و تاکید می گردد گواهی مربوطه صرفا از مراکز ذیل تهیه گردد:
    ۱. بیمارستان عرفان نیایش (تهران)
    ۲. آزمایشگاه پاتولوژی ایران (تهران)
    ۳. آزمایشگاه کاویان (تهران)
    ۴. آزمایشگاه نوبل (اصفهان)
    ۵. آزمایشگاه یاران (اصفهان)
    ۶. مرکز پیوند اعضای بیمارستان ابوعلی سینا (شیراز)
  • مسافران باید در نظر داشته باشند، در زمان ورود به کشور امارات، نباید از زمان صدور گواهی تست منفی PCR بیش از ۹۶ ساعت گذشته باشد. ضمنا داشتن اصل گواهی تست منفی کرونا و ارایه کپی آن به مسئول پذیرش در فرودگاه و همچنین تکمیل فرم خود اظهاری و دارا بودن بیمه نامه مسافرتی معتبر نیز الزامی می باشد.
  • پذیرش مسافران تنها با ویزای توریستی و یا اقامت انجام می پذیرد لذا پذیرش مسافران به صورت ترانزیت امکان پذیر نیست .
  • در فرودگاه دبی به صورت موردی (Random)از مسافرین تست PCR گرفته می شود و مبلغ ۳۶۰ درهم از مسافر دریافت می گردد.
  •  مسافرین مقیم حتما باید از طریق سایت معرفی شده کشور امارات ، تائیدیه کد اقامت ICA را دریافت و در زمان پذیرش در فرودگاه به همراه داشته باشند و به مسئول کانتر ارائه نمایند.
  • به دلیل اینکه قبل از پرواز، لیست مسافرین (اعم از اقامتی و دارای ویزای توریستی) به امارات ارسال می گردد، احتمال این که حتی با داشتن تائیدیه کد اقامت ICA برای مسافرین اقامتی از سوار شدن مسافر ممانعت گردد وجود داشته که کلیه خسارات عدم پذیرش مسافر توسط کشور مقصد به عهده مسافران می باشد.
  • کلیه مسافرین زیر دو سال نیازی به انجام تست PCR ندارند.
  •  به همراه داشتن هرگونه بار دستی جهت حمل به داخل کابین پرواز امکان پذیر نبوده و مسافرین در زمان پذیرش و دریافت کارت پرواز می بایست کلیه بار همراه خود را تحویل نمایند.
  • کلیه موارد مطروحه فوق و بخشنامه قبلی برای مسافرینی که از خدمات CIP و سالن تشریفات فرودگاه استفاده می کنند نیز رعایت خواهد شد.

چنانچه قصد خرید بلیط هواپیمایی امارات از تهران به دبی و از دبی به تهران را دارید می‌توانید همین حالا از طریق سایت فلای تودی برای خرید بلیط هواپیما اقدام نمایید.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید