معرفی بهترین هتل های پاریس

0
5258
هتل پاریس

با بهترین هتل های پاریس آشنا شوید

پاریس یکی از توریستی‌ترین شهرهای دنیا محسوب می‌شود و سفر به آن برای بازدید از برج ایفل آرزروی بسیاری از گردشگران است. یکی از نکات مهم در سفر به پاریس هم مانند تمامی شهرهای توریستی جهان، اقامت در هتلی مناسب است. تعداد زیادی هتل با درجات مختلف در این شهر وجود دارند که انتخاب را برای شما دشوار می‌کنند. شناخت بهترین هتل های پاریس به شما کمک می‌کند تا پس از خرید بلیط هواپیما پاریس انتخاب بهتری برای اقامت در این شهر زیبا و دیدنی داشته باشید. در این مطلب به معرفی بهترین هتل های پاریس می‌پردازیم و توضیحاتی درباره هر یک از آن‌ها به شما ارائه می‌دهیم می‌دهیم تا انتخاب بهتری برای اقامت در هتل‌های این شهر داشته باشید. رزرو هتل در پاریس

۱- هتل مالت آستوتل | Malte Astotel Hotel

هتل مالت آستوتل از بهترین هتل های پاریس اگر می‌خواهید در نزدیکی موزه لوور و کلیسای جامع نوتردام اقامت داشته باشید، هتل مالت آستوتل، بهترین انتخاب برای شما است. این هتل چهار ستاره که یکی از بهترین هتل های پاریس محسوب می‌شود، موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد و رفتار خوب پرسنل و خدمات بی عیب و نقص، موجب جذب گردشگران به آن شده است. با اقامت در این هتل نه تنها به جاذبه‌های مشهور پاریس دسترسی دارید بلکه در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید خود را به مراکز خرید و فروشگاه‌های مشهور پاریس برسانید. هتل مالت آستوتل از بهترین هتل های پاریس

امکانات و خدمات هتل مالت آستوتل

از امکانات و خدمات هتل مالت آستوتل پاریس می‌توان به اینترنت پرسرعت رایگان، صبحانه، تاکسی سرویس، نگهبانی ۲۴ ساعته، محل نگهداری چمدان، چک‌این ۲۴ ساعته، میز پذیرش ۲۴ ساعته، خشکشویی، قهوه فوری و چای رایگان، میان وعده، منوهای مناسب رژیم غذایی ویژه (گیاه‌خوار، کتو و …)، دربان، روزنامه، اتاق غیر سیگاری و سرویس اتوکشی اشاره کرد.

امکانات و خدمات اتاق‌های هتل مالت آستوتل

از امکانات و خدمات اتاق‌های هتل مالت استوتل پاریس نیز می‌توان به پرده‌های تیره، عایق صدا، تهویه مطبوع، میز کار، خانه‌داری، مینی بار، تلویزیون، حمام، حوله تن‌پوش، تلفن،  بطری آب، سرویس بیداری یا ساعت زنگ‌دار، کتری برقی، لوازم بهداشتی و سشوار اشاره کرد.

رزرو هتل مالت آستوتل

آدرس: ۶۳ Rue De Richelieu, Paris, FR Map 1

۲- هتل لا نوول ریپابلیک | Hotel la Nouvelle Republique

هتل لا نوول ریپابلیک از بهترین هتل های پاریس هتل لا نوول ریپابلیک در واقع یک هتل بوتیک سه ستاره است که ظاهر و دکوراسیون جالبی دارد. مهمانان هتل لا نوول ریپابلیک اظهار کرده‌اند که پرسنل این هتل به گرمی از شما استقبال می‌کنند و خدماتی در سطح بسیار خوب به شما ارائه می‌دهند. این هتل در نزدیکی ایستگاه‌های مترو و اتوبوس قرار دارد و به راحتی می‌توانید از آن به نقاط مختلف شهر برسید. هتل ل نوول ریپابلیک از بهترین هتل های پاریس

امکانات و خدمات هتل لا نوول ریپابلیک

از امکانات و خدمات هتل لا نوول ریپابلیک می‌توان به پارکینگ خصوصی غیر رایگان، اینترنت پرسرعت رایگان، بوفه صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، مرکز تجاری با دسترسی به اینترنت، نگهبانی ۲۴ ساعته، محل نگهداری چمدان، چک‌ این ۲۴ ساعته، کافی شاپ، چای رایگان، میان وعده، تخفیف‌های یک ساعته در طول روز، تاکسی سرویس، دربان، سیگار ممنوع، میز پذیرش ۲۴ ساعته، چک‌این و چک‌ اوت سریع اشاره کرد.

امکانات و خدمات اتاق‌های هتل لا نوول ریپابلیک

از امکانات و خدمات اتاق‌های هتل لا نوول ریپابلیک می‌توان به پرده‌های تیره، عایق صدا، تهویه مطبوع، میز کار، خانه‌داری، حوله تن‌پوش،  تلویزیون صفحه تخت، سشوار، تصفیه‌کننده هوا، تلفن، بطری آب، اتو، سرویس بیداری یا ساعت زنگ‌دار اشاره کرد.

رزرو هتل لانوول ریپابلیک

آدرس: ۹rue Moret, Paris, FR

Map 1

۳- هتل جورج آستوتل | Hotel George Astotel

هتل جورج آستوتل از بهترین هتل های پاریس هتل جورج آستوتل پاریس هتلی سه ستاره از اعضای گروه هتل‌های آستوتل است. قدمت ساختمان هتل جورج آستوتل به یک قرن پیش بازمی‌گردد و یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در مرکز شهر پاریس به شمار می‌رود. دکور و ساختار این هتل، ترکیبی از قدمت و مدرنیته را به نمایش می‌گذارد و فضای آرام و رنگارنگ آن بسیار جالب توجه است. هتل جورج آستوتل تنها چند قدم با استگاه مترو فاصله دارد که دسترسی شما را به نقاط مختلف شهر آسان می‌کند. با استفاده از مترو به راحتی می‌توانید از هتل جورج آستوتل به نقاط دیدنی شهر بروید. هتل جورج آستوتل از بهترین هتل های پاریس

امکانات و خدمات هتل جورج آستوتل

از امکانات و خدمات هتل جورج آستوتل پاریس می‌توان به اینترنت پرسرعت رایگان، صبحانه، تاکسی سرویس، محل نگهداری چمدان، دربان، چک‌ این ۲۴ ساعته، میز پذیرش ۲۴ ساعته، خشکشویی، قهوه فوری و چای رایگان، بوفه کودک، میان‌ وعده منوهای مخصوص افراد با رژیم غذایی خاص، روزنامه و سیگار ممنوع اشاره کرد.

امکانات و خدمات اتاق‌های هتل جورج آستوتل

از امکانات و خدمات اتاق‌های هتل جورج آستوتل پاریس می‌توان به پرده‌های تیره، عایق صدا، تهویه مطبوع، خانه‌داری، تلویزیون صفحه تخت، حمام، حوله تن‌پوش، تلفن، بطری آب، محل امن و مناسب برای لپ تاپ، سرویس بیداری یا ساعت زنگ‌دار، کتری برقی، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار اشاره کرد.

رزرو هتل جورج آستوتل

آدرس: ۴۶ Rue Notre Dame De Lorette, Paris, FR

Map 1

۴- هتل د ژوبو | Hotel de JoBo

هتل د ژوبو از بهترین هتل های پاریس هتل د ژوبو یا هتل د ژوزفین بناپارت (Hôtel de Joséphine Bonaparte) هتلی چهار ستاره است که در نزدیکی میدان باستیل و موزه پیکاسو قرار دارد. دکوراسیون خاص، رنگارنگ و پرنقش و نگار این هتل بسیار متفاوت از هتل‌‌های دیگر است و روی تمام دیوارهای آن نقش گل، پوست حیوانات و طرح‌های پر زرق و برق و متنوع دیگر دیده می‌شود. با اقامت در این هتل می‌توانید از تراس اتاقتان به تماشای زیبایی‌های شهر بنشینید. هتل د ژوبو از بهترین هتل های پاریس

امکانات و خدمات هتل د ژوبو

از امکانات و خدمات هتل د ژوبو پاریس می‌توان به پارکینگ عمومی غیر رایگان در نزدیکی هتل، صبحانه، اینترنت پرسرعت رایگان، صندلی کودک، ترانسفر فرودگاهی، مرکز تجاری با دسترسی به اینترنت، اتاق مهمانی، نگهبانی ۲۴ ساعته، قهوه فوری و چای رایگان، تاکسی سرویس، محل نگهداری چمدان، دربان، فروشگاه سوغات، روزنامه، سیگار ممنوع، چک‌این ۲۴ ساعته، میز پذیرش ۲۴ ساعته، چک‌این و چک‌اوت سریع، خشکشویی و اتوکشی اشاره کرد.

امکانات و خدمات اتاق‌های هتل د ژوبو

از امکانات و خدمات اتاق‌های هتل د ژوبو پاریس می‌توان به پرده‌های تیره، عایق صدا، تهویه مطبوع، میز کار، خانه‌داری، قهوه‌ساز و چای‌ساز، تلویزیون کابلی و ماهواره‌ای، دوش و حمام، حوله تن‌پوش، تلفن، صندوق و کمد لباس، بطری آب، جا لباسی، اتو،  فضای امن و مناسب لپ تاپ، سرویس بیداری یا ساعت زنگ‌دار، مینی بار، کتری برقیف لوازم بهداشتی رایگان و سشوار اشاره کرد.

رزرو هتل د ژوبو

آدرس: ۱۰, rue d’Ormesson, Paris, FR

Map 1

۵- هتل پاسی ایفل | Passy Eiffel Hotel

هتل پاسی ایفل از بهترین هتل های پاریس هتل پاسی ایفل هتلی سه ستاره، اقامتی رمانتیک را برای شما رقم می‌زند. هتل پاسی ایفل در نزدیکی پل عشاق پاریس قرار دارد و برج ایفل نیز به راحتی از این هتل قابل دسترسی است. شما با اقامت در هتل پاسی ایفل به دو جاذبه بسیار مهم شهر دسترسی دارید و در هر زمانی به راحتی می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. مهمانانی که در این هتل اقامت داشته‌اند فضای آن را آرام و جذاب توصیف می‌کنند و خدمات هتل را در سطح عالی می‌دانند. هتل پاسی ایفل از بهترین هتل های پاریس

امکانات و خدمات هتل پاسی ایفل

از امکانات و خدمات هتل پاسی ایفل می‌توان به پارکینگ عمومی غیر رایگان در نزدیکی هتل، اینترنت پرسرعت رایگان، بوفه صبحانه، اجاره دوچرخه، صندلی کودک، تاکسی سرویس، محل نگهداری چمدان، دربان، صبحانه در اتاق، روزنامه، سیگار ممنوع، میز پذیرش ۲۴ ساعته و خشکشویی اشاره کرد.

امکانات و خدمات اتاق‌های هتل پاسی ایفل

از امکانات و خدمات اتاق‌های هتل پاسی ایفل می‌توان به پرده‌های تیره، عایق صدا، تهویه مطبوع، میز کار، خانه‌داری، مینی بار تلویزیون صفحه تخت کابلی و ماهواره‌ای، حمام، تلفن، کمد لباس، جا لباسی، فضای امن و مناسب برای لپ تاپ، سرویس بیداری یا ساعت زنگ‌دار، کتری برقی، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار اشاره کرد.

رزرو هتل پاسی ایفل

آدرس: ۱۰ Rue De Passy, Paris, FR

Map 1

۶- هتل رز بوربون | Hotel Rose Bourbon

هتل رز بوربون از بهترین هتل های پاریس هتل رز بوربون یکی از بهترین هتل های چهار ستاره پاریس است که دسترسی خوبی به خیابان شانزه‌لیزه دارد؛ جایی که بهشتی برای عاشقان خرید است و فضای بسیار زیبای آن هر چشمی را به خود خیره می‌کند. برج ایفل هم در نزدیکی این هتل واقع شده است و اگر اهل پیاده روی باشید می‌توانید با قدم زدن به این جاذبه مهم جهان برسید. هتل رز بوربون فضای بسیار آرام و زیبایی دارد و از نظر برخورد پرسنل و خدمات، توانسته امتیاز خوبی را به دست آورد. هتل رز بوربون از بهترین هتل های پاریس

امکانات و خدمات هتل رز بوربون

از امکانات و خدمات هتل رز بوربون می‌توان به اینترنت پرسرعت رایگان سرگرمی کودکان، تاکسی سرویس، محل نگهداری چمدان، سیگار ممنوع، میز پذیرش ۲۴ ساعته و بوفه صبحانه اشاره کرد.

امکانات و خدمات اتاق‌های هتل رز بوربون

از امکانات و خدمات اتاق‌های هتل رز بوربون پاریس می‌توان به تهویه مطبوع، خانه‌داری، یخچال و فریزر و تلویزیون صفحه تخت اشاره کرد.

رزرو هتل رز بوربون

آدرس: ۵۳ Rue de l’Eglise, Paris, FR

Map 1

۷- هتل ل تسوبا پاریس | Le Tsuba Hotel

هتل ل تسوبا پاریس از بهترین هتل های پاریس هتل ل تسوبا پاریس هتلی چهار ستاره و بهترین هتل های پاریس است که دسترسی آسان به جاذبه‌های مهم این شهر را میسر می‌کند. دکوراسیون هتل ل تسوبا به رنگ‌های زرد و سفید و مشکی است و این ترکیب رنگ در جای جای هتل به چشم می‌خورد. مهمانان این هتل، فضای آن را آرامش‌بخش توصیف می‌کنند و از برخورد پرسنل و خدمات هتل ل تسوبا رضایت کامل دارند. هتل ل تسوبا پاریس از بهترین هتل های پاریس

امکانات و خدمات هتل ل تسوبا

از امکانات و خدمات هتل ل تسوبا پاریس می‌توان به پارکینگ عمومی غیر رایگان در نزدیکی هتل، اینترنت پرسرعت رایگان، مرکز تناسب اندام با سالن بدنسازی و اتاق تمرین، سونا، سرگرمی‌های کودکان، مجاز بودن ورود حیوانات خانگی، تاکسی سرویس، مرکز تجاری با دسترسی به اینترنت، کافی شاپ، بوفه صبحانه، چای رایگان، اسپا، ماساژ، نگهبانی ۲۴ ساعته، محل نگهداری چمدان، دربان، روزنامه، سیگار ممنوع، مبلمان فضای باز، چک‌این ۲۴ ساعته، میز پذیرش ۲۴ ساعته، خشکشویی و اتوکشی اشاره کرد.

امکانات و خدمات اتاق‌های هتل ل تسوبا

از امکانات و خدمات اتاق‌های هتل ل تسوبا پاریس می‌توان به وجود پرده‌های تیره، عایق صدا، تهویه مطبوع، میز کار، خانه‎‌داری، مینی بار تلویزیون صفحه تخت، حمام، حوله تن‌پوش، تلفن، کمد لباس، بطری آب، جا لباسی، فضای امن و مناسب لپ تاپ، سرویس بیداری یا ساعت زنگ‌دار، کتری برقی، رادیو، محل اتصال iPod، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار اشاره کرد.

رزرو هتل ل تسوبا

آدرس: ۴۵ rue des Acacias, Paris, FR

Map 1

۸- هتل ل بریستول | Hotel Le Bristol Paris

هتل ل بریستول از بهترین هتل های پاریس هتل ل بریستول یکی از هتل‌های لوکس و از بهترین هتل های پاریس است که اقامتی به‌یادماندنی را برای شما در این شهر رقم می‌زند. در ابتدا ساختمان هتل با نمای مرمرین و جذابش توجه شما را به خود جلب می‌کند و در ادامه محو تماشای باغ زیبا و اختصاصی آن می‌شوید. اتاق‌های هتل به سبکی خاص و متعلق به سه قرن پیش طراحی و دکور شده‌ و فضایی متفاوت از سایر هتل‌ها دارند. مهمانان هتل بر این باورند که همه چیز در هتل ل بریستول، خاص است و آرامش و فضای جذاب آن کمتر کسی را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد. هتل ل بریستول از بهترین هتل های پاریس

امکانات و خدمات هتل ل بریستول

از امکانات و خدمات هتل ل بریستول پاریس می‌توان به ایستگاه شارژ خودروهای برقی، اینترنت پرسرعت رایگان،استخر،مرکز تناسب اندام با سالن بدنسازی و اتاق تمرین، جکوزی، حوله استخر، استخر با چشم‌انداز، استخر آب گرم، اقامت رایگان کودکان، نگهداری از کودک، ورود حیوانات خانگی مجاز، پارک خودرو توسط خدمه، پارکینگ خصوصی غیر رایگان در محل، صبحانه، منوی غذایی کودکان، غذاخوری در فضای باز، منوهای ویژه افراد با رژیم خاص، کتاب، دی وی دی و  موسیقی برای کودکان، شبکه‌های تلویزیونی کودکان، فضای بازی سرپوشیده برای کودکان، سرگرمی‌های کودکان ، باشگاه کودکان صندلی کودک، ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، مرکز تجاری با دسترسی به اینترنت، امکانات کنفرانس، اتاق مهمانی، اتاق‌های ملاقات، ماساژ و اسپا، خدمات آرایشی، صندلی ماساژ، اتاق بخار، خدمات اپیلاسیون نگهبانی ۲۴ ساعته، محل نگهداری چمدان، دربان، صرافی، فروشگاه سوغات، روزنامه، سیگار ممنوع، مبلمان فضای باز، چک‌این ۲۴ ساعته، میز پذیرش ۲۴ ساعته، چک‌این و چک‌اوت سریع، خشکشویی، اتوکشی و کفاشی اشاره کرد.

امکانات و خدمات اتاق‌های هتل ل بریستول

از امکانات و خدمات اتاق‌های هتل ل بریستول می‌توان به اتاق بدون حساسیت، پرده‌های تیره، تهویه مطبوع، حمام، محل غذاخوری، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت، دوش، عایق صدا، حوله تن‌پوش، شومینه، خانه‌داری، بالکن اختصاصی، فضای نشیمن، کاناپه، تلفن، اتاق VIP، کمد لباس، بطری آب، جا لباسی، سرویس بیداری یا ساعت زنگ‌دار، یخچال فریزر و لوازم بهداشتی رایگان اشاره کرد.

رزرو هتل ل بریستول

آدرس: ۱۱۲ rue du Faubourg Saint Honoré, Paris, FR

Map 1

۹- هتل پولمان برج ایفل پاریس | Pullman Paris Eiffel Tower Hotel

هتل پولمان ایفل از بهترین هتل های پاریس دوست دارید که در مدت اقامتتان در پاریس، هر زمان که خواستید، چشم‌اندازی از برج ایفل را ببینید؟ پس هتل پولمان بهترین انتخاب برای شما است. این هتل دقیقا در کنار برج ایفل قرار دارد و از پنجره برخی اتاق‌های آن به خوبی می‌توانید این شاهکار معماری را تماشا کنید. هتل پولمان برج ایفل یکی از هتل‌های قدیمی پاریس به شمار می‌رود و در سال ۲۰۱۴ مورد بازسازی قرار گرفته است. در مدت اقامت در این هتل به راحتی به مرکز شهر پاریس دسترسی دارید ومی‌توانید خود را به راحتی به جاذبه‌های مختلف شهر برسانید. هتل پولمان ایفل از بهترین هتل های پاریس

امکانات و خدمات هتل پولمان برج ایفل پاریس

از امکانات و خدمات هتل پولمان برج ایفل پاریس می‌توان به پارکینگ عمومی غیر رایگان، اینترنت پرسرعت رایگان، مرکز تناسب اندام با سالن بدنسازی و اتاق تمرین، خدمات نگهداری از کودکان، تاکسی سرویس، مرکز تجاری با دسترسی به اینترنت، امکانات کنفرانس، بوفه صبحانه، قهوه فوری رایگان، اتاق مهمانی، اتاق‌های ملاقات، نگهبانی ۲۴ ساعته، محل نگهداری چمدان، دربان، سیگار ممنوع، چک‌این ۲۴ ساعته، میز پذیرش ۲۴ ساعته، چک‌این و چک‌اوت سریع، خشکشویی و اتوکشی اشاره کرد.

امکانات و خدمات اتاق‌های هتل پولمان برج ایفل پاریس

از امکانات و خدمات اتاق‌های هتل پولمان برج ایفل پاریس می‌توان به حوله تن‌پوش، تهویه مطبوع، میز کار، خانه‌داری، بالکن اختصاصی، قهوه‌ساز و چای‌ساز، تلویزیون صفحه تخت، لوازم بهداشتی رایگان، تلفن، جا لباسی، اتو، فضای مناسب و امن برای لپ تاپ، سرویس بیداری یا ساعت زنگ‌دار، مینی بار، یخچال و فریزر، فیلم‌های درخواستی و سشوار اشاره کرد.

رزرو هتل پولمان برج ایفل

آدرس:۱۸ avenue de Suffren, Entrée au 22 rue Jean Rey, Paris, FR

Map 1

۱۰- هتل د لوندرس ایفل | Hotel de Londres Eiffel

بهترین هتل های پاریس با اقامت در هتل د لوندرس ایفل، با کمتر از ۵ دقیقه پیاده‌روی به برج ایفل می‌رسید. اگر اتاقتان را به درستی انتخاب کنید، از پنجره اتاق نیز می‌توانید به تماشای این برج زیبا بنشینید و لذت ببرید. هر یک از اتاق‌های هتل د لوندرس دارای رنگ و نقش و نگار خاصی هستند و با توجه به سلیقه‌تان می‌توانید دکوراسیونی رنگی را انتخاب کنید و یا اتاقی با دیوارهای پر نقش و نگار. هتل د لوندرس از بهترین هتل های پاریس

امکانات و خدمات هتل د لوندرس ایفل

از امکانات و خدمات هتل د لوندرس ایفل می‌توان به اینترنت پرسرعت رایگان، بوفه صبحانه، ورود حیوانات خانگی مجاز، محل نگهداری از چمدان، دربان، میز پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتوکشی و سیگار ممنوع اشاره کرد.

امکانات و خدمات اتاق‌های هتل د لوندرس ایفل

از امکانات و خدمات اتاق‌های هتل د لوندرس ایفل می‌توان به تهویه مطبوع، خانه‌داری، تلویزیون صفحه تخت، و سشوار اشاره کرد.

رزرو هتل دلوندرس ایفل

آدرس:۱, rue Augereau,75007 Paris

Map 1 آیا شما تا به حال به پاریس سفر داشته‌اید؟ چه خاطره‌ای از اقامت در این شهر و گشت و گذار در آن دارید؟

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید