برقراری مجدد پروازهای ایربالتیک

0
2007
پروازهای ایربالتیک
پروازهای ایربالتیک

برقراری مجدد پروازهای ایربالتیک به ۴ شهر اروپایی

هواپیمایی ایربالتیک پس از دریافت مجوز از دولت لتونی اجازه پرواز به ۴ کشور اروپایی را دریافت کرد. پروازهای ایربالتیک از ریگا به شهرهای آمستردام، هامبورگ، وین و دوسلدورف خواهد بود.

پروازهای ایربالتیک از از ریگا به تالین و ویلنیوس از ۱۸ می آغاز شد و این ایرلاین پروازهای روزانه‌ای به مقصد فرانکفورت و اسلو دارد. همچنین پروازهای این شرکت هواپیمایی به مقصد هلسینکی و مونیخ و برلین نیز به زودی آغاز خواهد شد.

مارتین گائوس مدیر عامل ایربالتیک گفت: ” ما بهترین خط ارتباطی را در حوزه بالتیک به وجود آورده‌ایم. از ۹ جون ایربالتیک ارتباط کشورهای حوزه دریای بالتیک را با بیشتر مقاصد اروپایی برقرار خواهد کرد.”

او همچنین افزود: “ایمنی و سلامت مسافران برای ما در اولویت قرار دارد به همین دلیل طبق دستورات صادر شده توسط مقامات رسمی دولت لتونی، ماسک و مواد ضدعفونی کننده در اختیار تمامی مسافران ایربالتیک قرار خواهد گرفت تا در طول سفر از آن استفاده کنند.”

این شرکت هواپیمایی از مسافران خواسته است به دلیل تغییر سریع مقررات و تفاوت آن در هر کشور، پیش از هر سفری مقررات سفر و محدودیت‌های فرودگاه مقصد را در وب سایت‌های رسمی چک کنند تا بدین ترتیب با اطمینان از آخرین اطلاعات به روز، در آرامش سفر کنند.

مسافران ایربالتیک می‌توانند برنامه پروازی این ایرلاین را در وب سایت رسمی ایربالتیک مشاهده کنند.

ایربالتیک ایرلاین حامل پرچم لتونی است و یکی از ایرلاین‌هایی است که کمترین تاخیر را در میان شرکت‌های هواپیمایی سراسر دنیا دارد. ایربالتیک ارتباط کشورهای حوزه دریای بالتیک را با ۵۵ مقصد در اروپا و خاورمیانه برقرار می‌کند. هواپیمایی ایربالتیک در سال ۱۹۵۵ تاسیس شد و سهامداران اصلی آن در در کشور لتونی مستقر هستند. ایربالتیک در طول فعالیت خود توانسته است به دلیل ارائه خدمات مبتکرانه و فوق العاده، هدایای بین المللی بیشماری را در صنعت هواپیمایی از آن خود کند.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید